Älsklingen har klippt sej! (äntligen)

Då Idas pojkvän slasch sambo fyller år idag så passade jag på att "boka" klipptid till Timmy också, det började verkligen vara på tiden! Mitt hår befinner sej dock också i riskzoonen, men hans var snäppet värre. Plus att jag inte har bestämt hur jag vill ha det än. Annars hade mitt varit värre =)

Jag slits mellan att spara ut, klippa sidecut, klippa kort eller dreads... beslutsångesten ligger högt just nu. Stora problem har man... men Timmys hår var det, ja! Så här blev det:



Jag blev väldigt nöjd! Timmy också, tror jag. =) Nu kan vi lungt bege oss till Skellefteå på Tisdag...

Idag står det Pizza på matmenyn, och om vi inte ringer och beställer snart så kommer jag att svälta ihjäl!!


Jag och lillskiten



Grattis på födelsedagen Johnny, förresten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0