B-E-A-utiful!


Sånt underbart väder idag! Jag, lillan och Sia (hunden) har just kommit in från en ca 90 minuters sparktur i solen. Lillan somnade efter bara dryga fem minuter, och trots en väldigt ryckig åktur (pga förrädiska asfaltfläckar) så sovde hon som en stock nästan hela tiden. Vi kanske går ut ett tag i vaket tillståd när Timmy kommer från jobbet =)
En kom ihåg lapp till mej själv: Införskaffa ett par galonisar!

På ta om något helt annat så gick lillan sju steg i morse. Sju steg! Helt själv! Hur grym är hon inte? Hon måste absolut brås på mej. Höhö.
En till kom ihåg lapp till mej själv: Införskaffa en filmkamera!!

Kommentarer
Postat av: Karin Fahlèn

Tack så mycket! :) Jo jag ska lägga ut en bild då den är klar och stylad , synd jag glömde ta en före bild. :) Vad duktig Luna är, snart springer hon!

2011-02-21 @ 15:09:58
URL: http://roligatider.blogg.se/
Postat av: ida

vem har du stulit hunden från???för vad jag kan komma ihåg så fanns det ingen hund hos er igår men minnet e ju inte på topp just nu ;) oj va duktigt av hon! snart springer hon! kram

2011-02-21 @ 15:16:12
Postat av: Mli

Man tackar och bockar :) Hur söt va inte den där vovven då!

Ska börja med din header i helgen då jag har lite "krister håller i bebis tid" :P

2011-02-22 @ 22:20:32
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0