Pannlampa is the shit!

Puh! Det är inte nyttigt att rida två hästar efter varandra efter tre häst fria dagar. Speciellt inte när man är så tätt i näsan att det inte kommer minsta lilla luft-stråle hur mycket man än fräser. På att inte tala om hostan. Och rinnsnuvan.
Konstigt det där... näsan är helt täppt och snoret rinner, och jag börjar direkt tänka på Lotta på bråkmakargatan, när hon står inne i affären och snorar.
.
Tant: Har du ingen näsduk, du?
Lotta: Jo, men den lånar jag inte ut till folk jag som jag inte känner.
.
Hästarna gick super i alla fall trots att man inte såg mer än pannlampan lyste i mörkret.
Jag hade även en dröm inatt om att jag kom på att man skulle börja sätta lampor på nosgrimman istället för att ha pannlampa. Det var verkligen huur smart som helst, och alla började ha det.
Jag tyckte till och med det var otroligt smart när jag vaknade? Jag skuller på förkylningen.
Det står en Nutella burk på vardagsrumsbordet. Jag skuller på förkylningen.

Kommentarer
Postat av: Mli

oh! Mirakelsoppan ska LÄTT testas! Har du provat själv

2011-02-08 @ 19:05:51
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0