En sån dag

Vilken dag!
Dagen började med att jag ringde och väckte Lina klockan 10 (Mohahahaaaaa) och sedan bestämde vi att jag skulle följa henne och L till stallet då Lina skulle provrida hennes blivande medryttarhäst. Spännande!
Då det var en ganska piggelin sak det dära så följde det såklart med några bocksprång och enstaka bakutsprång till ridbanan, men överlag så gick det väldigt bra och inte en endaste Lina dratte till backen. (Suck..)
Efter se-på-ridningen blev det matshopping på Willys, tätt följt av ett snabbt brassande hem till Flurkis med bilen då magen tjöt högt av hunger. Lina bestämde sej även för att förgylla våran vardag och bjöd in sej själv på middag. Hon bjöd sej även på godis och kakor, men inte mej emot!
Efter middagen gick vi ut på upptäcksfärd runt huset för att sedan gå in och spendera resten av kvällen med kortspel.
Lilla Eiya var i mitt lag, såklart! (här spelar vi Skip-Bo)
Här är det 5-hunda som gäller. (Vi hann med både 500, Skip-Bo och Phase 10. Skip-Bo mer än en gång)
Eiya hittade bästa hufvudkudden ever!
God natt. Om max fem minuter sover jag...

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha..tack för en trevlig kväll moa! ;p men som jag minns det så var det väl ändå du som bjöd på allt det där, komma och påstå att jag äter er ur huset helt på eget initaitiv..dumheter! :D

2011-01-07 @ 02:09:38
Postat av: Mli

Tänkte mer att jag har en som är "pojkig" då kan en "flickig" också va kul. Man vill ju variera :)

2011-01-07 @ 10:28:56
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0