Lilla Noel ♥

Usch vad jag har fuskat med gotta-fikat i helgen! Det positiva är ju att jag faktiskt frågat och fått om lov, det negativa är ju då alla godsaker som slinkigt ner. Jag ska gottgöra mej själv och motionera/träna dubbelt så mycket 2 veckor fram =) Höhöööö
Ikväll kom Ida, Johnny, Noel och Oskar på besök, och självklart åkte fikat fram! Och självklart hittar jag ursäkter till att få smaka. Ingen pli på mej alls är det. -viftar med mitt pekfinger-

Efter fikat blev det kortspel i form av utslagspoker med kortleken from Helll! Den verkar dock ha lagt sina magiska kunskaper åt sidan då ingen fick särskilt bra kort någon gång? Den gjorde nog slut på allt Hokus Pokus på Chicago-rundan.

-Poker är dötrist, säger Noel och beslutar sej för att ta en micro-vila.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min lilla älskling... :)

Tack för goo fikat!Mycke gott!



Kramis

2011-01-25 @ 11:31:05
Postat av: Mona von Snabel

He jer Candy, ett varmblodssto ja hadd på foder i höstas men som tyvärr va skadad se he blev avlivning :(

2011-01-25 @ 15:46:13
URL: http://gammquinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0