Mmm... Marabou?

Lillan vaknade klockan sex imorse av en hel natts sömn från kl 19 igår, inte ett dugg helt fel! Känner mej rätt utvilad idag =)
Hon visade även prov på hur fasligt snabb hon är när jag gick och kastade blöjan i badrummet nu på morgonen. Jag lämnade henne nakenfis på golvet när jag gick, och när jag kom tillbaka så satt hon och knäppte hennes eget bajs i händerna, och hon var även mystiskt brun runt munnen... Huga! Tillbaka till duschen och tvätta av hela henne. Hon såg dock rätt belåten ut, men jag tvivlar på att det smakade särskilt gott... =)
Mätaren står på -27 grader, och det känns fasligt kallt att rida idag. Jag skippar nog en "ordentlig" tur idag, och beger mej istället iklädd Michelingubbe ut på en skrittur istället. Brrr!
,
Bilden hämtad HÄRifrån, om ni vill titta närmare.

Kommentarer
Postat av: Mli

Haha usch!

2011-01-15 @ 10:39:45
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hua!Usch usch Luna! ;) Noel sov även han riktigt oförskämt bra,ca 9 timmar!Dom tycker d e skönt me helg!

2011-01-15 @ 12:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0