Ha ha ha lillan är så klockren !

Lillan förgyller mina dagar så enormt mycket! Tack vare henne får jag många goda skratt varje dag, på att inte tala om alla fina minnen vi har ♥
Idag före lunch gick vi ner till kaninerna för att ge henne mat (fortf inget bestämt namn...), vi la även in lite sallad, blad, klöver och en morot.
Medans jag ordnande till i vårans bur så tyckte lillan tydligen det var himla orättvist att inte den andra kaninen skulle få morötter, så hon ordnade det helt enkelt...!
Haha, oj vad jag skrattade! Hon är så duktig lilla skrutten ♥
·



Kommentarer
Postat av: Moster Ida

Sötunge!

2011-07-18 @ 12:24:57
Postat av: Mormor Eva

Ja hon är ju för duktig lilla gumman, och söt som socker, visst kommer Ni ihåg att ordna det där som vi pratade om igår, det är jätteviktigt att Ni ordnar det snabbt, helst igår/ Kramar till er

2011-07-18 @ 17:46:55
Postat av: Emma

Haha nää så sött =3

2011-07-18 @ 19:58:16
URL: http://armonios.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åååhhh söt Luna!!! :D

2011-07-18 @ 20:53:03
URL: http://bastila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0