Jäävla vägsniglar!!

Jag kom just från Ida I Stan. Hon har toppat krukväxten något och lagt på bottenfärg, måste ju vara något så när fin imorgon då det vankas Wheeeeels här i Umeå. Nog för att det konstigt nog är bilarna som brukar dra till sej dom mesta blickarna och inte shafförerna, men om någon över all förmodan skulle gnutta in så kanske jag inte ser ut som en annan Severus Snape. Vilken uppståndelse det skulle bli förresten?!

Jo, på tal om rubriken så hamnade jag bakom världens segaste shafför på väg hem! Seriöst så verkade han tro att hans gamla saab omöjligt kunde gå över 70-strecket (okej, det var en saab men jag tror bestämt dom kan gå någon km/h fortare..?), och det resultarade i att jag hade i färgen i håret 50 minuter istället för 30 minuter, men än sitter det kvar...
Nu ska jag bokstavligen kasta in handduken och gå och lägga mej. Skit samma om håret är blött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0