Kan någon låna mej 1,1 miljoner? Ni får tillbaka sen...

Ibland när jag inte har någonting att göra (som när lillan sover, exempelvis) så går jag in på hästnet, klickar på hopphästar och sorterar dom sedan efter prisklass. Dyrast först ska det vara, man måste ju få drömma sej bort lite ibland...
Men helt seriöst, handen på hjärtat och allt det där. Finns det verkligen NÅGON häst i världen som är värd 1 100 000 :-?? Eller ens "bara" 500 000? Inte ens om jag hade dom pengarna skulle jag springa och lägga dom pegnarna på en häst.
Hästpriserna har stigit till höjden, och i dagsläget får man betala närmare 60 000:- för en "normalbra" häst. Det är helt sjukt.
·
Hästen nedan ligger ute för 1 100 000, och det är en väldigt erfaren ryttare som rider då han varken behöver ridhjälm eller annan skyddsutrustning.
Dum-ass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0