Träningsvärken är ett faktum !

Ridningen tar verkligen fram, och dödar, alla muskler man inte trodde man hade eller ens existerade. Men dom finns där, långt där inne ligger dom med en öl i ena handen och en cheeseburgare i den andra och bara slappar, men nu ska det minsann bli ändring på det!
Idag har jag nämligen provridit min framtida medrytterhäst som jag ska plåga 3-4 dagar i veckan med start från och med veckan efter nästa vecka. Från och med nu på torsdag och 1,5 vecka frammåt ska jag ta hand om Danika då hennes matte ska bära flyttlådor och åker sedan bort några dagar, så jag får ha henne alldeles för mej själv♥ Jag längtar redan !!
.
Men medryttarhästen altså... ett skimmelsto på 8 år, gått 120 hoppning, behov av lite om-muskling och lite tung att rida. I det stora hela en väldigt fin häst och jag tror att vi kan ha mycket roligt ihop. Det fanns även möjlighet till dressyr/hopp-träning och sånt gillas ju skarpt! Det som skulle gillas skarpast var om jag kunde få mej ut på någon liten tävling också, men vi får se var vinden bär. Förhoppningsvis mot tävlingsbanorna...
·
Nu ska jag fortsätta på teckningen jag påbörjade idag då lillan sov lunch, det gäller att ta tillfällerna i akt medan dom små liven sussat gött ♥

Kommentarer
Postat av: chanette

SV: den e super god och inte alls så svår att göra.. du borde testa den..



damn vad du ritar fint.. ohhh vad avis jag blir

2011-07-11 @ 23:52:11
URL: http://tartpalatset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0