Two in one

Vad tomt det blev efter Thomas, Diana och barnen farit. Dom begav sej hemmåt nu på förmiddagen, och sedan dess har lillan varit grinigare än grinigast. Jag tror hon protestgnäller! =)
Hon har i alla fall fått bevisa sina storasysterskills i form av bitandes och knuffandes på stackars lilla Elsa, och om jag inte har helt fel så tog hon ett redigt lår-bett av faster Diana just innan dom for. Varför i hela friden bitts hon så?
Vampyrskämten vi drog om hennes tänder tog hon nog på alldeles för stort allvar... onge!
Lilla monstret ovan har nyligen fått ännu en kusin på sin fars sida, och igår fick vi Äntligen komma och snusa lite bebisdoft, peta på små tår och hålla i små händer. Så himla söt hon var! Det var bara ogjort att hon inte råkade följa med hem =)
♥Mor och Dotter♥

Mina små Älsklingar, är så glad att jag har er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0