Möhippa !

Efter en del klantiga försägningar och kommentarer lyckades vi ändå överaska Linn med hennes Möhippa i lördags !  Det blev en väldigt trevlig dag med chokladprovning, picknick, "Fortet", smaskig middag, massor av lekar och utgång. Väldigt lyckat med andra ord, trots vissa missar såsom Cover club utan vare sej schalger-golvet, rock-golvet eller karaoke. Det enda som var öppet där i lördagas var typ ett tekno-dans golv som kryllade av kåta 18-åringar, fast dom skrämde vi bort realtivt fort med kommentarer såsom "Jag ska gifta mej" och "Jag har barn", haha!
Nog för att det var länge sedan jag gick ut i Ume nu, men brukar det inte vara 23 på lördagar ?
·
Linn, var är din mantel och tröja !!??
·
Behöver jag säga vilket lag som vann ??
(Inga smickrande vinklar för korta klänningar. )
Nu väntar jag bara på resten av bilderna från Sara. Vi agerade fotografer båda två, fast jag tror hon var snäppet vassare =)

Kommentarer
Postat av: nicole

Roliga bilder! ^^

2011-07-25 @ 12:16:13
URL: http://nicoleindahouse.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha, jag dör! Du hade då inte valt de mest smickrande bilderna! Eller det hoppas jag i alla fall att du inte hade, för då måste resten vara fruktansvärda... :p Men det var en superkul dag. Du får gärna maila lite bilder till mig. Eller bränna och ta med till i helgen! Kram

2011-07-25 @ 20:38:06
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com
Postat av: Sara

Haha! Nej du jag tror inte jag var snäppet vassare. :p men du kan få bilderna ändå, lite sent omsider... Jag kan lägga dem på dropboxen som jag skickade till dig :) Kram kram

2011-09-10 @ 00:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0