1045 längder

Pjuh! 30 minuters simning är fan jobbigare än vad man tror. Vad jag tror i alla fall. Det var säkert närmare 5 gånger jag stannade upp och var tvungen att "fixa någonting", såsom knytbandet på bikinin, håret eller något annat onödigt. Allt jag kunde komma på för att slippa simma några sekunder, haha.
Det var några småtjejer som hade någon slags vattengympa samtidigt, och det var riktigt roande att lyssna på dom, hux flux hade jag ju varit i vattnet 30 minuter. Jag tror att jag ska be dom simma/plaska med mej i framtiden så tiden går lite lättare =)
·
Nu ska jag och Babe ♥ titta färdigt på filmen vi började se igår. Ny film med Matt Damon, Adjustment bureau, riktigt spännande enligt mitt tycke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0