Aj need ah njue bekini


Min endaste bikini inköptes för
, ja, aldeles för många år sedan och det börjar vara dags att försöka hitta en ersättare. Den har dock kvar både färg och passform så jag antar att dom där nästan 1000:- kronorna inte riktigt slängdes i sjön, men nu är jag riktigt jävla less på skiten! Den ska väck!
Jag har kikat runt lite på Trogna Tradera ett tag nu, och jag har faktiskt hittat många lovande. Nu återstår bara att välja ut en, möjligen 2 som får flytta hem till mej =)
Whitch one?

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag röstar på den näst längst ner,superfin!

2011-06-22 @ 23:11:25
Postat av: Mamma Eva

Håller med Dig Ida, den svart vita är ju jättesnygg

den blir Du nog jättefin i Moa.

Längtar tills vi ses / Kramar till Er

2011-06-23 @ 10:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0