Bad, volleyboll och sol i Södervik

Det är allt för få mellan gångerna vi blir påminda om att vi faktiskt har ett gästrum, men igår kom det väl till pass då faster Ramona och Johanna kom på besök för att stanna tills imorgon. Gårkvällens tidsfördriv blev "Tågspelet" (Ticket to ride), Chicago och Phase 10. Tänk så mycket roligare det blir när man är fler än två!
Idag har vi varit i Södervik halva dagen, och det känns fortfarande fel att säga Södervik då det inte är det Södervik jag tänker på, men där har vi varit i alla fall.
·
Lillan var domare medans jag+Johanna och Timmy+Ramona spelade beach volleyboll, fy tusan så roligt det är! Dock befinner man sej inte ens i närheten av typ Johanna som spelar volleyboll "på riktigt", men hufvudsaken är ju den att man har roligt.
(det finns dock bara bilder på mej och Ramona när dom andra var tvugna att ta en paus, huhu!)
·
Jag kutar efter bollen, Mission Impossible.


·
Ramona taxerar av bollen...


·
Yes, hon träffar!

·
Jag med. Wihoo!

·
Både stilrent och klockrent. höhö

·
Ramona har också in stilen!

·
Kaboom!

·
Jag kör en en-handing. Dom gör ont.

·
Ramona gör någon slags "putt"

·
Våran domare var väldigt, väldigt engagerad! OM jag inte hörde fel så vann jag och Johanna stoort!

·
Johanna softar

·
Timmy och lillan med


Dopelidoo nu är vist maten färdig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0