Njum njum!

Efter en heldag med svett, a lot of sol och bad för småttingarna har vi verkligen förtjänat gormetmiddagen vi lagade idag, eller rättare sagt JAG lagade idag. Timmy hjälpte bara till lite. Pyttelite.
Quesadillas med kyckling och diper i form av salsa, guacamole, smältost och creme fraiche var verkligen en höjdare, och med tanke på att det var jag som gjorde det var det även superlätt! Och supergott!! Svingott, faktikst!
Sa jag att det var himlarns gött?
·
Lillan har fått sej en egen liten pol idag i hennes storlek så hon kan kliva i och ur den som hon vill utan att riskera att trilla på näsan eller andra delar av toppen. Hon får i och för sej snylta badpolen av grannen när som helst hon behagar, men en liten badpol, badboll och en sån där badring för 99:- var på tok för billigt för att ignorera. Dock återstår uppblåsnignen av den, men jag är nästan helt säker på att både jag och lillan röstade för att Timmy skulle göra det, så han förlorade. 2 mot 1.

Kommentarer
Postat av: Moster Ida

Mmmmmm d vill vi gärna bli bjudna på! Visst va d eran tur nu? :P

2011-06-10 @ 22:06:11
Postat av: Linn

Mmm. Jag vill också komma på den middagsbjudningen. :)

2011-06-11 @ 00:06:53
URL: http://www.apathyontherise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0