Ny dag med nya tag

Huga, vad det blir dammigt när man inte städar. Konstigt, va? Timmy säger att det är katterna som drar in dammet, och det känns som att han kan ha rätt men det skulle jag aldrig erkänna. Katterna drar uuut dammet, så det så.
·
Timmy och lillan är för övrigt hos hennes farmor och farfar nu i några dagar, vilket betyder att jag har datorn, TVn, sängen, maten, soffan och resten av lägenheten alldeles för mej själv. Konstigt nog blir det inte lika roligt att titta på TV eller datanörda när man inte kan köra iväg den som satt där före (Timmy), och det är inte lika kul att laga mat själv heller för den delen. Hur gör man mat till en person, liksom?
·
Nåja, nu ska jag bege mej mot Lina i alla fall. Hon räddade mej från min Enorma Ensamhet och erbjöd sej sitt sällskap ikväll. Fåse vad för tokigheter vi hittar på!
·
Vi har såååå många vackra, smickrande och osmickrande bilder på oss. Tänk att det gått 3,5 år sedan vi möttes =) Tiden går fort då man har roligt. Och då man sover.

Kommentarer
Postat av: Empan

svar: Åh tack!

2011-06-02 @ 19:43:16
URL: http://billytilly.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha jag förstår vad du menar! Det blir på faktiskt roligare att göra något om man får kämpa lite för det :) Eller bara någon ser på! Hur länge blir de borta?

2011-06-02 @ 23:08:55
Postat av: Alexandra Alexandersson

Va kul att inspirera! Hoppas du börjar rita igen, det är riktigt kul :)

2011-06-08 @ 21:04:01
URL: http://konstigness.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0