Okej mjukbrallan inget mera vin!

Vi kom just hem från en middag värdig kungafamiljen! Grillat, pommes och sallad kan bara inte gå fel, speciellt inte med en sån utomordentlig grill som Maya och Jonas införskaffat =) Det går att grilla ALLT på den, haha!
Jag och Johnny utsågs ganska fort till shafförer medans dom andra (Timmy, Ida, Maya och Jonas) förtärde alkohol i rikliga mått!
"Med andra ord" spelades flitigt då vi inte var upptagna med någon klurig gåta eller rebusar, och vi fick ett par glada skratt när någon av oss tappade orden helt eller felkopplade hjärnan totalt... Jag bjuder härmed på några exempel:
·
Jag ska förklara ordet "Fladdermus": SVART!! Finns i grottor i filmer! Batman är en! Dom fladdrar!... Nej, fan också... (man får inte säga "fladder"
Jag ska förklara ordet "Gräsklippare": Det gröna som växer på sommaren som man går på, man klipper det med den!! Fan också.... (man får inte säga "klipp")
Ida ska förklara "James Bond": Vart kommer man då man ringer 112?
I desperata försök gissar jag allt ifrån akuten och sjukstugan till ambulans och telefonist, men Ida har fullt up med att as-garva så hon hör mej nog inte?
·
Jag och Ida var i samma lag, behöver jag säga att vi förlorade?
·
Se men inte röra
·
Jag bara kollar om det fräter igenom flaskan. det gjorde det inte, pjuh...
·
baby♥
·
Lillasyster♥

Kommentarer
Postat av: Mli

HAHA "Var kommer man om man ringer 112?"!!

2011-06-19 @ 10:15:19
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Moster Ida

till mitt försvar ;) så måste jag säga att det jag skulle säga var 007 d va iaf siffror :P

2011-06-19 @ 14:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0