Sätt igång!

Äsch, varför ids jag ens fråga Timmy vad han tycker? Om det är något jag vill göra så argumenterar jag ändå fram det svar jag var ute efter från början. Inte för att han brukar vara så svårövertalad om han tycker tvärsöver, om han nu gör det.

Jag och lillan har varit ute hela morgoonen med dagisbarnen, men nu ska jag ta tag i om-switchningen av rum! Jag frågade Timmy igår vad han trodde om det, och han svarade det bästa svaret ever -Gör som du tycker! (alt. Gör som du vill)
Så blir det! Han hjälpte mej att flytta sängen i morse innan han begav sej till jobbet, så nu är det bara resten kvar =)
Här bjuder jag på lite FÖRE bilder. Ignorera ev. röra.
Lillans rum:
·
The gäst-rum:
ftgfgh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0