Solsken!

Man bara måste älska att solen och värmen har kommit tillbaka! Förmodligen bara tillfälligt, men jag tänker ta vara på alla solstrålar jag kan innan den försvinner igen. Igår när jag simmade var det faktikst riktigt skönt i poolen, och om jag inte misstar mej så var det uppåt 24 grader, men den där 1800-tals termometern litar jag inte riktigt fullt ut på... Skönt var det iaf.
Jag och lillan har varit ute hela förmiddagen, och lilla Eiya har följt efter oss som en annan Golden retriver. Hon är bra nog lustig den där katten.
Vi satte oss under ett träd på gården och käkade mellis, och det tog bara några sekunder innan Eiya klättrat upp i trädet, lagt sej till rätta och höll reda på oss där uppifrån istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0