Tattoo

Jag kom på att jag inte lagt ut någon bild på min senaste tatuering! Det blev en impuls då jag och Lina traskade runt på stan förra fredagen och såg att Red Dragon hade drop-in, och rätt som det var så stod jag där som 10:a på listan! Vi satte oss i solen med varsin dricka och där, på en liten bit kvitto, uppstod min tatuering.

(svårare än man tror att ta kort på sin egen arm)
Och här nedan är den nästan nykläckt! Bara bågra timmar gammal
Jag blev nöjd. Det blev som jag hade tänkt - enkelt och inte så stort. Att det dessutom är den vackraste handstilen (min) gör det ännu mera personligt tycker jag!
Älskade lilla gumman

Kommentarer
Postat av: Empan

svar: hehee åh tack. Älskade sommar.

Första sidan som jag kan komma på att jag har sett nyligen är här: http://www.stylebytyra.se/sv/artiklar/smycken/orhangen/index.html! :)

2011-06-19 @ 16:30:34
URL: http://billytilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0