-snörvel-

Jag har just tvingat Timmy att se Titanic med mej. "Men den är ju inge braa......" bölade han, och sedan visade det sej att han inte sett den sedan den gick på bio -97. I och med det fick han inte längre någon talan.
"Du ska se den med mej. Därmed basta!", sa jag. Jag kan vara riktigt bestämd om jag vill.
Så vi har sett Titanic ikväll, och jag tror att vi båda instämmer med att vi ska ta med oss en egen personlig gummibåt om vi får för oss att åka på en båttur någon gång i framtiden. Inte så troligt, men det är vad vi kommit överens om.
Vi ska även ta med egna fallskärmar om vi ska flyga och börja använda hockeyutrustning på tåg, i bil och på allmänna platser. Dom två sista la jag till själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0