Country girl

Jiiihaaa! Vist har lillan fått sej en fräck, rosa (något stor) cowboyhatt? Blank och fin är den, och med det upp-och-ner vända Disney märket längst fram blev den plötsligt snarlik pottan hon fått av hennes mormor.
Men det är nog bara jag.
Imorgon brassar vi iväg mot Malå och förhoppningsvis, och förmodligen, har jag då gått och blivit faster! Eller suttit, om jag känner mej rätt. Min bäste bror och hans respektive befinner sej i detta nu på förlossningen i Lse och får nog när som helst sitt lilla underverk placerad på magen =) Jag hoppas innerligt att allting går som smoort och att dom får komma hem illa kvickt, nu varken kan eller vill vi vänta längre.
Jag har väntat på "THE phone call" hela dagen, och varje gång telefonen ringer stiger pulsen högt över huvudet, så snälla -Ring mej inte om du inte har något vettigt att säga. Höhöö... Seriöst!
´
Igår bjöds det på middag hemma hos Ida, Johnny och Noel. Timmy hade kul hela dagen åt att jag säger "Pangkaka" istället för "Pannkaka" som det egentligen heter. Tydligen. Well, Well. Potatoe Potato.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja har ju faktiskt en rikti rosa cowboy hatt,om hon vill låna =)

Du kan ju fråga hon vart hon "la" Noels keps,helt sjukt alltså,spårlöst borta!

2011-03-24 @ 23:00:12
Postat av: Sandra

Åh, undebart med mera bebis! Grattis snart till att du blir faster, eller kanske redan är? :D

2011-03-25 @ 07:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0