Lördagsmorgon

Jaha, då är man redan fikad och borstad tänderna på och klockan har inte ens slagit kvart över sex. Jag och lillan är lite oense om när "morgonen" början för hon verkar tycka att det är allt från klockan halv sex till halv åtta medans jag säger att den absolut inte börjar förrän tidigast sju. Hon är dock en väldigt envis typ och fler vinster är jag i den tävlingen... men en 2:a plats är väl inte så pjåkigt?
På tal om annat så kan jag överraska lite genom att säga att jag satt och glodde på hockey igår. Hockey! Jag stickade iochförsej medans, men jag hejjade och kom med några "Men åhhhh!!!" ibland också. Vid nått tillfälle tror jag tillochmed jag satt och höll andan. Haha.
Tänk vad mycket mer spännande det blir när man har släktingen som spelar forward. Go Melker!!
Bild lånad HÄRifrån
·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0