Söndag-Onsdag Del 3

Att man har ett sk "Guldfiskminne" är inte den roligaste eller snällaste komplimangen man kan få. Guldfiskar är ju inte kända för att vara direkt långsinta, eller smarta över huvud taget. På att inte tala om minnet som verkar vara totalt bortredigerat från deras hjärna. "Donk", vad vad det..? Oj, glaset.. "Donk", vad var det..? Oj glaset.. "Donk", vad var det?
MEN hädanefter kan man skratta sej lycklig om någon säger att du har minne som en guldfisk. Däremot om någon säger att du har ett "Moaminne" så borde du nog ta kontakt med närmaste hem...  om du kommer ihåg vart du lagt telefonkatalogen. Bäst att sätta en lapp med nummret på kylen, utifall att...
¨
Jag följde inte alls med och tittade på lägenhet i söndags! Den lägenhet jag syftade på i förra inlägget var lägenheten vi kollade på för snart två veckor sedan. WTF? Kan tiden sluta gå på Red Bull?
Resten var nog sant. Tror jag.
Så, vidare tillbaka till Lördag kväll. Såhär roligt hade vi:
Bästa tjejorna!
Så här roligt hade vi egentligen:
Jag o Lina
Again
Födelsedagsbarnet i födelsedags kronan!
Födelsedagsbarnet förtjänar att bli matad
Malin, jag, Lina
Här är vi sådär belåtna igen. Iaf jag.
Malin spacklar naglar
Tärningsspel är så här kul!
Alla vi tjejor utom 1
Sådärja!
Vist talar bilderna om att vi hade en super-duper kväll? Vist talar dom även om att vi splittrade på oss senare på kvällen och gick ut på två olika ställen? och att jag träffade en gammal (fast hon är ganska ung) släkting som jag inte sett på år och dar? (var är min släktiiiiiinnnnnng)
Bra! Då var jag nöjd.
¨
To bo continued...

Kommentarer
Postat av: Emily

Roligt ni verkade ha!

Sv; jaa, det känns lite så.. Det som är skrämmande är att två st har åkt på psykoser.. De är sjukt..

2011-03-03 @ 22:29:01
URL: http://agressia.blogg.se/
Postat av: Stina

Det är från ebay:) Sök på earcuff där så kommer massa fina upp:)

2011-03-03 @ 23:00:17
URL: http://stinamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0