-Klyftig rubrik insättes här-

Uuäk, igår vaknade jag med världens nackspärrr och det verkar hålla i sej idag med. Det har blivit aningen bättre med några alvedon och Zon-gel, men det är fortfarande bäst att inte röra sej mer än nödvändigt.
En lyx jag ska unna mej när detta går över är att vända huvudet utan att behöva vända hela kroppen åt samma håll.

Lillan klackar runt på golvet med sina fina klackskor. Det är perfekt, då hör man precis vars man har henne. Klick, klack, klick, klack. Alldeles nyssens klackade hon iväg till hallen och blev sedan knäpptyst. Jag gissade att hon fortsatte sin lådsortering som hon startade i morse, och alldeles riktigt så står hon där och drar ut alla kläderna =) Hon tycker nog det är på tiden att vi rensar bort alla vinterkläderna.
Bild från i morse utan klackskor♥
Hummhummhumm, tvätten håller på att tvättas, köket är städat och lillan ska snart ta siesta. Själv ska jag nog fortsätta med min stickning som påbörjades i förrgår. Det ska bli en "set" med sockar och mössa, och bara mössan återstår. På tal om stickningen är det nog den som gett mej den den fördömda nackspärren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0