Våren i all ära, men...

... vi alla djurägare vet vad det betyder, och det är HÅR! Massvis med HÅR! Trots att mina katter bara vistas inomhus än så har jag borstat bort 4 fulla borstar med löst hår idag, och det var bara från en Maoui! Den andra, Eiya, lossar aldrig hår, men vi kan väl säga att Maoui lossar för dom bägge två.
Eftersom dom snart kommer att få börja gå ute har jag promenerat med dom i koppel några gånger för att dom ska få se och lära känna omgivningen lite innan dom blir helt fria =)
Eiya den galenpannan tog tillfället i akt och hoppade upp på allt som går att hoppa upp på, kröp under och mellan allt som gick att krypa under och mellan på med mej hängandes i kopplet efter, men när hon tog sats för att hoppa upp i ett träd sa jag stopp! Det får hon göra utan mej. Maoui däremot nöjde sej med att lägga sej på trappan och sola =) Fina Maoui!
Eiya


MAOUI





Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Gud vilken söt kisse!



SV; Jamen dåså, bara att köra på ju! Inte ska stallet vara tomt! :D

2011-03-07 @ 13:47:49
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

SV; Hahah, vad dålig jag känner mig, jag tyckte det såg ut som samma! Långhåriga katter är så underbara tycker jag iaf! :D har dock ingen egen, man kanske ångrar sig lite när man har halva katten kvar i soffan när dom fäller som sagt..



Ja, samma här! :D



2011-03-08 @ 15:12:00
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

SV; Jaa, fast den ena hade mer brunt än den andra ser jag nu! :D



Hihi, tack så mycket! :')

2011-03-08 @ 17:36:57
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0