Hakisar

Efter en hel halv-dag på stan har det inhandlats både nödiga och mindre nödiga grejer. Noels doppresent har bland annat inhandlats (verkligen på tiden med tanke på att det äger rum på lördag), lillan har fått två nya hattar och jag har fått (köp å köp) material till mina egentillverkade haklappar!
Direkt när jag såg på Mlis blogg att hon gjort egna slog jag mej hårt i huvudet och frågade mej själv varför inte jag kom på den brillianta idén själv?! Jag skyller på min rethosta, den gör mej galen.
·
I alla fall så har jag spenderat min kväll med den käre symaskinen, och efter lite knåp och lite fingergympa är nu tre stycken haklappar Made By Moa färdigställda.
(ursäkte den dåliga bildkvalitén. våran kamera ligger på laddning så jag var tvungen att använda timmys telefon. han har bra kamera om man inte är skackerhänt)
·
Vad ska detta bli??
Aaaaahhhhh!
Nu kan jag gå och lägga mej stolt.

Kommentarer
Postat av: Mli

Superfina! :D

2011-05-12 @ 06:26:00
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0