Hugaligen!

Vaknade inatt av att lillan stod och "sjöng" i sängen, och när jag satte mej upp för att lägga henne igen brännde jag mej nästan. Hennes lilla kropp kokade!
Tempen visade 40 varma grader. Hon fick en alvedon och lite kallt vatten, efter det somnade hon trött om och vaknade inte förrän vid sex ungefär. Resten av dagen har hon antingen sovit eller myst/vilat uppe i någons knä, TV-spels dosan blev plötsligt så intressant att man kunde ligga och titta och vrida på den i nästan en kvart. Det är ju inte ritkigt så vi är vana vårt lilla yrväder.
Annars rullar dagarna på. Jag är fortfarande helt död/seg/slut/trött i kroppen, så all min energi går åt till lillan, och det lilla utöver det går till att försöka vara en något så bra flickvän/sambo till min Timmy. Om han har tur får hon någon puss då och då. Det är jobbigt att sträcka sej ända dit upp =)
Jag bjuder på några bilder från min och Mlis dunder coooola Western-fotografering med Danika. Gud, vad jag saknar dej hästen ibland! Hon blev även mamma nästan sammtidigt som mej så vi borde ha mycket att prata om =)
Jag och Danika, altså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0