Snabbpromenad med innehåll

Eftersom varken jag eller lillan är riktigt hundra just nu så blev det en kort dagstur för Stacha idag. Kort, men intensiv!
På dom dryga 15 minuter (max) vi var ute så hann hon utföra sina behov, springa av sej lite samt göra sej i behov av en dusch!
Hon tyckte det var en ypperlig idé att bralla av sej i dikeskanten längst vägen. Där var det lagom mycket vatten att springa i och dessutom var det sådär mysigt rent också. Hon såg lagom nöjd ut när hon kom springades med bruna ben istället för vita.
Tyvärr (eller som tur var) har jag inga bilder på förödelsen då min kamera kastade in handduken efter hästfotograferingen. Lika bra kanske... Johanna kan ju tro att jag missköter henne =D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det skulle jag ALDRIG tro Moa!!! :D

2011-05-05 @ 13:24:05
URL: http://bastila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0