The Dop is done

Då var lilla Noels dop över och jag känner mej helt mördbultad i min stackars arma kropp. Lillan har hållit igång sedan 11 idag så hon däckade i sin säng direkt vi kom hem, men efter hon ätit upp vällingen, förstås!

Det blev en fin tillställniing med skön sång och vackra dikter =) Efter jag sagt starkt NEJ till att sjunga inför alla i kyrkan (haha, vad trodde dom själv??) så beslutade vi att jag istället skulle läsa upp en dikt, och det är ju förstås den dikten jag menar med "vacker". Mina geléaktiga ben bar mej trots mitt starka tvivlande, och min fusklapp lyckades inte glida mellan mina svettiga fingrar, så man kan väl säga att det gick helt OK.

Hela familjen Granström, åsså Ida förstås =)


Noel plaskar på


FV: lilla Luna, Gudmor jag, Ida, Johnny och Noel och Gudfar Ola


Lillan fick också paket, och hon blev så hääääär glad


Namnam! Den fanns även PRINS-tårtor, annanaspajer och Sverige-tårta.


Tårta är gött!



Vi hann med ett 4-generationer kort med alla småttingar.
FV: Kim, Morfar/farfar Leif, Gammelfarfar Stig, Gammelfarmor Margaretha
RAD 2: Wilma, Noel och Luna
RAD 3: Jag och Ida




Timmy gör "Simbaaaahh" på lillan


Jag är som sagt dödstrött. Nu ska här degas!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad härligt att det blev ett fint dop, duktig du var som läste inför alla :D

2011-05-15 @ 11:04:51
Postat av: Cissi

Snygg klänning (jag har en likadan) ;)

2011-05-17 @ 16:05:41
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0