Snottersylt till Lunch

Puh! Vars kommer denna värme ifrån? Inte för att jag klagar, men lite förvarning kanske man kan få? Jag såg nämligen kokande ut i morse när jag vaknade. Eller friterad, välj själv! Lillan däremot smörjer jag plikttroget in var och varannan timma med hennes svindyra solskydd 50 =)

Nu på förmiddagen har vi hunnit med att vara ute med dagisbarnen en timma och dessutom gått en långpromenad med Stacha. Min plan var att gå lång-promman innnan det hunnit bli alltför varmt, men klockan 10 då vi kom tillbaka rann svetten efter ryggen lik förbannat. Jag känner mej inte 100% fräsch.
Lillan sussade i vagnen heeela vägen. ♥

Jag bara måste tillägga att vi käkade plättar med nygjord snottransylt(hjortronsylt) till Lunch idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0