BILDJÄVUL!!

Fan också, bilar är enbart till för att djävlas! Åååådin står just nu i stan, och där har den stått sedan klockan halv fyra idag. Den bara dog! Timmy är på väg att bogsera hem bilskrället i denna stund...

Det är inte soppatorsk, jag tankade halvtank i morse. (och jag tankade INTE fel... det kan ju tydligen hända den bästa)
Det är inte lite olja, mellan streckan var det.
Det är inte slut bromsvätska, också över strecket
Och det är inte slut ström.
Helt ärligt har jag absolut ingen som helst aning om vad det kan vara... Timmy tror att det kan vara någon säkring eller att bränslepumpen gått sönder, och det skulle verkligen suga. Jag håller tummarna för att det bara är en säkring som gått. Bilar är bra så länge dom inte krånglar.

Tacka vet jag en bra cykel. En elcykel! Det önskar jag mej i julklapp. Eller en bil som ALLTID går. Helst på vatten.

Kommentarer
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

ja det är nödvändigt!

bara det inte är nåt dyrt jävelskap med den. det hoppas jag inte... ^^



haha jaaa visst växer magen 10 ggr mer andra gången! håhååå jaja.

pöss!

2011-11-02 @ 14:41:43
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0