Check!

Nu är två av jag-vet-inte-riktigt-hur-många julklappar inhandlande och jag känner att jag är ute i god tid i år! Det är ju flera veckor kvar till jul, minst. Kanske kommer klokhet med ålder trots allt? Hoppas det.
Klapparna ska i alla fall få se nå papper omkring se innan jag hämtar lilltrollet från dagisch. Hon vinkade och sa "Hej då, mamma" imorse när jag for. Huhu... det är ju verkligen jätte bra och jätteskönt i mammahjärtat att det går så himla bra och att hon tycker det är så roligt där,  men när blev hon så stor? Hon som ska bli STORAsyster och allt... =)


Lill♥n i magen. Bästa bilden va har på dej än så länge.


På tal om den lilla i magen så är Timmybabe helt 100 på att det är en liten tjej. Han kan inte få killar, säger han. Själv avvaktar jag nog lite till innan jag gissar... har inte fått någon könkänsla ännu.
Jag kommer förresten att hålla en liten "Gissa kön, längd, vikt och datum" tävling lite närmare ankomsten, och ett MYCKET fint pris utlovas till den som kan gissa rätt =)
Nej, paket var det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0