Gääääsp

Dom av min förvåning när jag tittade på klockan i morse då lillan stod i sin säng och gapade och den visade 07.30!! WHAAT? Vist, vi bad snällt om en sovmrogon innan hon somnade igår, men inte trodde jag att hon skulle vara så generös. Men vi tackar och bockar, speciellt Timmy som vi väckte alldeles nyssens.

Audin går fortfarande inte. Timmy vet kanske, kanske vad felet är, men jag som vet lika mycket om bilar som om typ motorcyklar glömmer jämt bort vad han säger. Det går liksom bara rakt igenom =) Men nåntingär det som ska bytas ut iaf. (varför inte hela bilen?)

Jag har tänkt ta med lillan på promenad med vagnen lagom till hennes tupplur vid lunch och efter det bär det av på Noels 1års kalas! Kameran och filmkameran ska ve, för här ska filmas! Jag tror nämligen att lillan kan bli aningens avundsjuk på alla Noels paket, (men för säkerhetsskull har vi köpt en liten sak åt henne med) och sånt kan alltid vara kul att ha med på film, höhöö. Vilken ond mamma jag är ibland.


Lillan har förresten börjat gå på tå,
men bara med höger foten? Hon började i torsdags på dagis, och både fröknarna och vi har klämmt, känns och vickat på foten för att se om hon kan ha ont någonstans, men icket! Hon reagerat inte för nånting, förutom när man råkar kickla (kittla??) henne för då asgarvar hon, haha. Var för säkerhetsskull hos farbror Doktorn igår och han hittade ingenting men sa att vi skulle ringa honom på Måndag om det inte blivit någon "förbättring".

En bild på mej och Danika i brist på annat. Fina häst ♥

Kommentarer
Postat av: Elin Edling

Hör av dig till mig om det inte löser sig med Audin, karlen min är lite av en audi expert ;) Och lite billigare än vad en verkstad är också.. Mvh Elin

2011-11-07 @ 09:17:55
URL: http://www.bintshamali.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0