Hemma idag med

Jag befinner mej hemma idag med då jag fortfarande känner mej hängig och orklös. Inte mycket blir gjort då inte... Det mest kreativa jag gjort idag är att sätta igång en tvätt och hämtat en skål med mjölk och frosties, annars har soffan haft ett järngrepp om mej hela dagen och jag har inte precis stretat emot.

Jo, jag har funderat lite på vad jag ska inhandla på söndag då vi drar till IKEA, och detta hamnade på inköpslistan:


Det mesta är förstås till lillan. Eller ja, allt är nog till lillan, förutom plastmattan som ska få ta plats under databordet, den är till oss. Wiie. =)

Och kanske, kanske kommer vi hem med en grej till på söndag, dock inte helt säkert men jag hoppas hoppas hoppas!! =)
(Kanske måste tilläggas att det inte är något i djur-eller hästväg, tyvärr, men det duger ganska bra ändå =) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0