V 23+1 (v.24)

Uff! Det börjar bli lite tungt att dra på sej sockarna, tjockismagen tar liksom emot när jag böjer mej frammåt. Men vem behöver sockar? Egentligen?
Den lill♥ protesterar i alla fall lite grann när jag gör det trångt (tex böjer mej frammåt) genom att göra magen stenhård och liksom 4-kantig, hur nu det går till? =) Kantig blir den i alla fall, och jag måste slita upp tröjan och titta varje gång det händer, hehe, det ser så roligt ut.

När vi ändå är inne på magen så har det varit fullt ös där inne idag. Sparkar, sparkar hela dagen lång och jag förundras lite över att man blir lika glad över varje liten kick. Spelar ingen roll om det är mitt på dagen eller om man vaknar av det mitt i natten. Helt otroligt (och lite sjukt) att det faktikst är en liten bebis där inne ♥

Nej, nu har vi dykt nog djupt för denna gång och jag hör att ett litet troll ropar på mej innifrån duschen. Hon och hennes lilla pappa duschar och hon tycker nog att hon är i renaste laget nu.


Liten Luna då det inte var lika roligt att bli blöt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0