Bebis i magen ♥

Våran lilla trio ska utökas ♥ Lillan ska bli storasyster, jag och Timmy ska bli 2-barns föräldrar och jag får åter igen uppleva den underbara känslan av att ha en växande liten bebis i magen.


Min lillasyster Maya följde med på ultraljudet idag, allting såg bara bra ut och jag är redan i v 19+1, tjohoo, vars är handbromsen? För att allting skulle vara precis som det skulle så torkade jag även en och annan tår medans vi kikade på den lill♥, töck töck, dessa gravidhormoner ;)

♥Jag kan knappt vänta tills vi hår pilla på dina små fötter, hålla dina små händer och snusa på ditt lilla huvud. Hur många dagar är det kvar till den 17 Mars, tro?


Allting går i en mycket raskare takt denna gången! Rörelser i magen kunde jag känna för flera veckor sedan, och i nästan 2 veckor har även Timmy kunnat känna lite fotbollssparkar utanpå magen. Kan även berätta att om den fortsätter att växa i den här takten så kommer jag bokstavligt att RULLA frammåt inom några veckor, naha.



För att promenera till något helt annat så kom jag nästan alldeles nyssens från stallet.
Och JA- mamma, pappa, kicki, lasse och alla andra oroliga själar, jag är försiktig och jag kommer att fortsätta rida tills det inte känns OK längre, okej? =) (jag har ju slutat hoppa iaf)

Iaf, jag hade bara tänkt longera idag med ridsuget tog över så det blev en ridtur på ridbanan istället. U berättade att hon tjurat på ganska ordentligt igår, stegrat och vägrat gå osv och hon provade faktikst att stanna en gång men då var jag så snabb på med skänklarna att jag tror att hon blev paff hon glömde bort sej, mohaha. Ingen bråkar med mej :D
Resten av ridturen var väldigt smärtfri, och hon skötte sej väldigt bra. Tränade lite övergångar och sidvärtsröresler och hon kändes riktig trevlig efter ett tag. Galoppjobbade även en del med mycket tempoväxlingar och det är absolut något som kommer att finnas på schemat i framtiden. Oj, vad hon tycker galoppjobb är jobbigt.
Jag med.




Kommentarer
Postat av: Jennie

Fantastiskt Moa! Tusen grattiskramar och lyckönskningar från oss. Catalina är ju född 18/3 så det blir ju ganska precis ett år mellan dem. Nu måste vi se till att ses snart igen, Kevin frågar ofta efter Luna när vi går förbi ert hus.



Kram

2011-10-24 @ 22:34:24
Postat av: Mli

Grattis igen :-) va tiden går fort :-)

2011-10-25 @ 02:55:46
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis! Njut av gravidtiden

2011-10-25 @ 08:31:47
Postat av: Ida

<3 <3 Tänk att halva tiden gått redan!! Så sjukt fort det gått =) Pussar o Kramar till er fyra!

2011-10-25 @ 08:39:16
Postat av: Mona

grattis!! :D gu va kul!! ja men du ja vet då tjejer som hoppar som oxå ä gravida så allt gå ;P (dock tyck ja de ä lite tufft :P) haha!

2011-10-25 @ 10:02:02
URL: http://turossi.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gu vad mysigt :D

2011-10-25 @ 18:17:51
Postat av: Mona

hahahaha, på sååå vis ;P ja då änä no bäst å kanske lugna ner sej :P



jasså, de va då som tusan. ja de gå om man verkligen vill men de kan ju va onödigt :P haha!

2011-10-26 @ 08:37:19
URL: http://turossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0