Busplaneten!

Hela denna eftermiddag har spenderats på Busplaneten, Strömpilen, och jag kan svära med höger hand på hjärtat att det tagit på superkrafterna mina. Om det inte vore så att jag har en pålle-häst att sköta/rida ikväll hade jag nog satt på en film att somna till på soffan, för någon bakning som jag så optimistiskt har handlat till får vänta till imorgon! (fastän nougatkakor och mazarinkakor lockar liite)

Emil, Sandra och lilla Elis följde också med oss, och nog kan man ha roligt där fastän man inte kan kuta omkring själv än =) Då menar jag ju då Elis.


Sandra och Elis



Emil och lilla


-II-


Rolig och lätt statisk rutschkana


Lilla


Emil där han hör hemma



och imorgon ska vi ut på mera äventyr !!

Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Var gärna med i Miss Alicias tävling, där ett fint armband lottas ut. Allt du behöver göra är att gilla vår Facebooksida och lämna en kommentar om att du är med!



Här hittar du facebooksidan: https://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702



Lycka till!



Vänliga hälsningar,

www.missalicia.se

2011-10-29 @ 20:53:28
URL: http://missalicia.se
Postat av: sandra

Det var mys! :D Det syns att Emil och Elis är släkt på de lysande ögonen där på sista bilden!

2011-10-30 @ 17:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0