Hemma hela veckan

Fredag idag och jag har inte satt foten på jobbet på hela veckan. Av lillans förkylning återstår nu bara lite snorighet, men vi stannade hemma idag "bara för att", bättre att hon får bli helt återställd innan hon drar på sej någon ny bacill =)

Lillan vaknade och hade god mrogon redan vid sex i morse, och sedan följde den vanliga diskussionen:
Jag: Timmy... kan du gå upp med lillan?
Timmy låtsas sova.
Jag: -puttar på han- Timmy. Kan du gå upp med lillan?
Timmy fortsätter låtsas sova... seriöst älskling, du är värdelös på det =)
Jag: Timmy...
Timmy: -låter jäääääätte trött- Kan inte du gå up med henne?

Ja, ibland är det förstås ombytta roller, men i morse "förlorade" jag, lillan tog mej i pekfingret och sa "kom kom kom" och skuttade sedan i förväg mot vardagsrummet. Hon skulle passa finfint i Libero-reklamen.


Kommentarer
Postat av: hanna

Jamen eller hur, ja me, o ennu värre äre när de ska sovas... Men som sagt, han BORDE inte frysa i de där... men snart börja de va dax o vintra i vagnen.. :))



Nästa lillis är beräknad den 2a mars o vi frågade inte...:) De får bli en överaskning igen helt enkelt :D

2011-10-21 @ 13:18:41
URL: http://hannasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0