Två sjuklingar var det här!

Inget dagis för lillan och inget jobb för mamman idag. Den äckliga rethostan hälsade på oss redan förra veckan och Timmy var sådär lagom hängig hela veckan men inte nog sjuk för att vara hemma. Lillan vaknade inatt och var kok-varm, dock somnade hon om ganska på direkten när hon fick krypa in hos pappa ♥

Jag är också sådär lagom hängig och förkyld men alldeles tillräckligt för att vara hemma med sjukt barn =) Febern har jag sluppit än så länge, men jag känner att det bara ligger där och lurar på att tegelstenen i mitt huvud ska försvinna eller något. Uäk!

Imorgon har vi tid på ögonmottagningen här i UmeÅÅ
och jag kom på nu att jag kanske inte nämnt det tidigare?? På 1,5-års-kontrollen såg läkaren iaf att lillan fortfarande skelar lite på höger öga och bestämde att ta det säkra före det osäkra och bokade tid åt oss hos en ögonspecialsit. Han sa att det var så lite att förmodligen kommer vi bara att få återbesök om ett år, men som sagt -det säkra före det osäkra!
Dock har hon ju fortfarande feber så jag kommer probably att ringa senare idag och be om en ny tid. Det står på papperet att man helst inte ska göra det då det är så ont om tider, men vad göra? Jag tänker inte åka in med henne om hon är hängig. Hennes ögon måste ju vara i sitt esse =D



Kommentarer
Postat av: Sandra

Stackars som har feber :) Hoppas det snabbt går över!

2011-10-17 @ 15:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0