klippning av krukan

Att ha en syster som är frisör blir bara mer och mera praktikst ju nötare hår man får. Ofta man åker till frisören om man hittar något kluvet hårstrå, liksom? Nej, jag väntar helst till mera akuta lägen som till exempel igår då jag märkte att mitt hår började efterlikna dreads ju längre in på dagen jag kom, och lagom till kvällen var jag tvungen att be Timmy hjälpa mej att reda ut tovorna för jag fick inte ut dom själv. På riktigt. Där fanns två ordentliga "bollar" av ihoptrasslat hår som jag helt enkelt inte fick ut ... ett gott tecken på att det är dags för klippning!

Jag tog tyvärr (hrm) inga "FÖRE" bilder, man man kan tänka sej en sån där sopkvast gjort på kvistar, så såg jag ut i hårskall´n.


Haha, jag måste bara få skratta åt mej själv lite grann! "Ego-bilder" är inte min starka sida... att vara med på bild över huvud taget är inte min starka sida =)



Kommentarer
Postat av: Johanna/Maccan

Söt Moa!!!

2011-09-04 @ 22:40:59
URL: http://bastila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0