Tjollllllahopp!

Då befinner vi oss i Malå och försöker förebereda oss mentalt inför morgondagens bröllop. Timmy och mamma ser "Vem vill bli miljonär" och jag sitter vid datorn och säger alla svar i förskott.. höhö... eller inte. Lillan somnade som en stock då vi kom från farmor och farfars nya lya, som för övrigt blir väldigt fin och mysig, och jag har ätit två 88:an glassar. Num num! Det är gött att komma hem!

Lillans mormor hade beställt hem en bedårande bakelse-klänning som vi tänkt att hon skulle ha på sej i morgon, men det ser ut som att det blir en lagom midsommarklänning istället. Nästa år, altså. Tänkt att det ska vara så stor skillnad på stl 86...


Ikväll måste jag ge mina ögonbryn en rejäl omgång om man ska se någon slags mellanrum. Det ska vara två, va?

Jag hittade en jättefin bild på mamma och lillan (min mammaaaa) från lilla Wilmas dop♥ och med den avslutar jag detta inlägg! Chao!

Kommentarer
Postat av: Moster Ida

Vilken himla söt klänning,synd att den va lite stor :( kör in den i tvättmaskinen på 90 ;) ha så skoj imorrn!!avis,vill oxå på bröllop! Pussåkram

2011-09-09 @ 21:39:40
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

ohhh, vilken fin bild! :D Och klänningen också! liknande den jag hade när jag var liten. Fast den var cerise, och hade vit spets, inga blommor. :P

i loved it! :P

2011-09-09 @ 22:22:35
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj prinsessa!

välkommen in i min webbshop också! :)



http://hopedesign.jetshopfree.se

2011-09-11 @ 13:02:48
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0