Uäk!

Jag stannade hemma idag då jag mår som en sjuk kratta med huvudvärk, hosta, feber och en fet förkylning. Varför nöja sej med en sak liksom? Jag hoppas innerligt att både lillan och Timmy slipper undan, men det är ju inte så att jag kan isoleran mej ifrån någon av dem?

Jag fick hem en bild på mej själv igår med posten, och jag måste säga att framkallningen var väldigt dyr med tanke på hur osmickrande den är. 1500:- kronor ska jag tydligen betala för den? Det stog någonting om att jag ska ha kört 80 km/h på 70-väg, men nu är det ju inte det saken gällde.



Kommentarer
Postat av: sandra

Ja, himla dyr framkallning, prova extrafilm eller fujibilder nästa gång, mkt prisvärdare;)

2011-09-14 @ 10:02:46
Postat av: Ida

Tycker att fotografen dock kunde ha somat in dig lite till mohahaha ;) Krya på dig nu lillasyster <3

2011-09-14 @ 10:23:05
Postat av: Mona

hahahaahahahahaha, så jävla komiskt! :P hahaha! förlåt men alltså se förjävligt samtidigt att liiiite roligt ä de ju att nån av dom där funka.. säkert många gånger man ha kört förbi nån sån där för fort å inget ha hänt xP

2011-09-14 @ 10:24:32
URL: http://turossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0