April april!

Jag tror bestämt att vädret skämtar aprillo med oss, för jag har då INTE beställt mera snö! Däremot har jag beställt grön gräsmatta, sol, många plusgrader och varmt badvatten, men jag antar att det måste ligga längre ner på listan och kommer väl så småningom...

Idag packade vi in oss i bilen och begav in till stan för lite shopping, och shopping blev det!! Förutom lite presenter till en viss storasyster som blir 2 ÅR nästa söndag (vågar inte skriva det här, tänk om hon läser??!!) så fick Timmy sej ett par röda byxor (såååå snyggt!) (jag ska också köpa mej ett par, ska bara springa några mil först..), en webcamera till oss, två st bandeau-bh till mej och en ny laddare till min IPhone då den försvunnit spårlöst efter vistelsen i Malå...
Behöver jag säga att vi knappt klivit in genom dörren innan den gamla laddaren var återfunnen igen??!! Jag hade nämligen lagt den i necessären av någon oförklarig anledning och när Timmy frågade om vi hade alvedon kvar så hittade han den förstås.
-HAH! Jag sa ju att jag packade ner den!!, sade jag stolt som tuppen. Timmy var inte lika imponerad, konstigt nog...

Bilden lånad HÄRifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0