Det är VÅÅÅÅÅÅR!


Titta vilka fina vårtecken jag hittade utanför vårat fönster idag! Har ingen aning om vad dom heter, och allvarligt talat kan jag inte bry mej mindre, men dom är ju fina att titta på i alla fall.

Idag har vi gjort våran premiärtur med syskonvagnen och det gick alla tiders. SuperSmidig och tydligen så bekväm att lillan omöjligt kunde hålla ögonen öppna fastän klockan bara var halv 10... kanske man ska börja sova längre än till halv sex på mornarna, va?!!
Jag har också hunnit med att sy en liten gardin som inte alls blev som jag tänkt mej... konsigt. Kanske jag ska använda mej utav måttband och knappnålar nästa gång? Nåja, den får hänga kvar tills jag kommer på något annat att sätta dit. 


Swoooosch!, lät det när vi gled fram!



Efter middagen begav vi oss alla ut i fin-fina vädret och åkte lite skateboard. Alla utom Grim, vill säga. Och jag. 


(Alla sätt är bra)

Nejmen titta! Jag provåkte i alla fall! Det gick jätte bra, jag lever ju fortfarande!






Jag och Eiya diskuterade hurvida hennes viloplats var på ett bra eller dåligt ställe. Jag tyckte dåligt. 




Nej, nu ska jag ut och sträcka på benen! Laterrr

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejsan svejsan !

Har en liten tävling på gång inne på min blogg ! Du har chansen att vinna en länkning och kanske få massa nya läsare!!

Klicka här för att komma direkt till inlägget : http://ponnypluttarnas.blogg.se/2012/april/tavling-med-this-or-that.html#comment



Kram kram

2012-04-14 @ 00:10:21
URL: http://ponnypluttarnas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilka härliga bilder, våren är uppskattad :D

2012-04-15 @ 00:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0