Hemma åter igen

Vilken otroligt god människa jag är ibland altså. Timmy sa att jag skulle kila över till gammlägenheten för att hämta filmen vi ska se ikväll (Mission Impossible - Ghost protocol) och jag kilar iväg utan att protestera eller ifrågasätta minsta lilla. Varför kan han inte gå själv, liksom?
Att vi fortfarande inte har internet i nya lgh KAN ha haft något med det att göra, kanske. Kanske inte?
Nåja, nu har jag facebook-uppdaterat mej lite i alla fall och jag känner återigen för att radera min profil helt och hållet. Vars är facebook på väg egentligen?? Ska några rader på Gregers tidslinje börja ersätta ett faktikst besök ansikte mot ansikte, och hur många "vänner" har man som faktikst räknas som riktiga vänner? För att inte tala om alla j*vla statusuppdateringar.... aaarrw! -sliter mitt hår lite- man måste ju skriva "rätt" uppdatering för att få många som "Gillar"också, förstås. Nej, vet nån vad!

Idag blev det grillat till middag med champinjoner, majs och potätsallad och det fick mej att verkligen tråna efter sommaren! Ge mej +25-30 grader. Snälla?

Kommentarer
Postat av: Sandra Brunell

Helt rätt ang. FB.. förstår inte att nästan ALL kommunikation man har mellan varann sker över FB nuförtiden.. är inte riktigt klokt!



Har ni vägarna förbi Haga nångång är nu välkomna på besök! (Så länge vi bor kvar, har hus på G nu) :)

2012-04-09 @ 22:21:19
URL: http://littlepieceofheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0