Pinnbrön och promenader

Onga sover, Timmy sover och Eiya sover... endast Moa är vaken. Egentligen skulle jag passa på att slumra en stund jag med, ta igen den tid som Linn och Cam berövat mej på i helgen (heeeh), men det finns ju roligare saker att göra! Typ blogga, tillexempel.
Linn och Cam är i detta nu och ser The Avengers i stan, och när dom kommer tillbaka blir det grillning för heela feta slanten, hovvaligen se gött. 

Helgen har i alla fall vare hur trevlig som helst! Jag, Linn och Grim hann ut på promenad mellan regnskurarna igår och annars har vi bara umgåtts, spelat spel och ätit alldeles för god mat. Ja, för det mesta i alla fall! Pinnbröden jag bjöd på innan lunch kunde ju ha varit lite mera....hrm... O-saltade! Jag tyckte 2 tsk salt och 2 tsk bakplver lät mycket, men eftersom jag litade blint på receptet slösade jag inte mera energi på det utan lärde mej något istället, nämligen "Ta mycket mindre salt nästa gång!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0