Träningsvärk

I tisdags provred jag mina två framtida medryttarhästar, och jag kan lova er att om man inte suttit på en häst sedan i typ graviditetsvecka 20 så får man träningsvärk efteråt om man rider två hästar efter varandra. True story.

Hästarna har i alla fall samma ägare och jag kommer att rida dom någon-några gånger i veckan beroende på hur det passar och det känns SUPERKUL! Herreminje vad jag saknat hästarna och bajslukten ♥ Att en av hästarna är ett riktigt krut-paket gör inte saken tråkigare kan jag lova! Dock är det inte bara krut, utan det finns också några delar osäkerhet och rädsla med i bilden också bl.a så man får tänka lite "unghäst", och jag ska fundera vidare på det där med säkerhetsväst... kan kanske vara en bra idé?
Ikväll tar jag i alla fall premiärturen med den lite (mycket) lugnare av dom (vi kan kalla henne "tanten"), och jag hoppas verkligen att det slutar regna innan dess!!

Tant-Ayla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0