Dop?

Vi är inte det snabbaste laget, men idag har jag börjat ta tag i den där dop-grejen på riktigt. Det börjar väl vara på tiden. 

Artisten är bokad, prästen är pratad med och inbjudningslista håller på att skrivas. Allt som fattas för att få en ordentlig rullning på det hela är att fastställa datum, förhoppningsvis blir det enligt önskeåmål, så att säga.

Men det känns kul! Inte just den dära "stå-där-framme-och-bli-generad" delen, utan den delen då man har anledning att samla vänner och bekanta. ...och där höjde jag min medelålder med minst 10 år. 


Bild tagen under lillans dop. För att inte brista ut i gapflabb var jag noga med att ha samma min på alla kort. Just in case

Kommentarer
Postat av: Mli

Lovar de blir bättre bilder den här gången :P Om man är bjuden så klart :P

Svar: klart ni ä bjudna =) eller ja, vi har ju inte bjude nån än, men ni kommer att bli bjudna såklart. Boka inte in nåt lör den 29 sept. det kan vara nåt dop då =)
Moa Bergström

2012-08-21 @ 20:51:55
URL: http://crazyhappy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0